Monday, August 20, 2018

معرفی کلینیک ما

آیا شما یکی از مبتلایان بیماری های نشیمنگاه همورئید، شقاق، فیستول و یا کیست مویی هستید؟لازم است خدمت شما عزیزان عرض کنم بسیارری از افرادی که مبتلا به بیماریهای مقعد می شوند تا مدتها از این بیماری به خاطر خجالت در بیان آن رنج می برند، در صورتی که مراجعه نکردن افراد مبتلا به بیماریهای نشیمنگاه به دکتر بعلت ترس و خجالت به پزشک فقط روند درمانی آنها را سخت تر و پیچیده ترمی کند، در صورتی که امروزه با پیشرفت چشم گیر علم و تکنولوژی و درمان بیماریهای ناحیه مقعد به راحتی در کمتر از یک ساعت به صورت سر پایی و بدون بی هوشی با بی حسی موضعی با روشهای جدید از جمله لیزر که امروزه در تمامی دنیا رایج شده است قابل درمان است و شما به راحتی می توانید بعد از عمل به محل کار خود ویا امور زندگی خود برگردید،از این رو بنده دکتر علیرضا زارعی علائم بیماری همورئید، شقاق ،فیستول، و کیست مویی را در اختیار شما قرار می دهم تا در هنگام مشاهده این علائم سریعا به پزشک مراجعه فرمائید.
این کلینک با هدف ازائه خدمات درمانی تخصصی در زمینه بیماریهای نشمین گاه که شامل : هموروئید, فیستول , شقاق , کیست مویی بیش از 2 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه تحت نظر جراح متخصص   افتخار دارد تا کلیه خدمات درمانی و بهداشتی را در زمینه بیماری های کلون و رکتوم ( هموروئید یا بواسیر، فیستول ، شقاق ، کیست مویی) را به هموطنان عزیز ارائه نماید. در کلینیک تخصصی بیماریهای نشیمنگاه   از کاملترین و مطرح ترین تجهیزات و فناوری های نوین روز دنیا و از تجربه و تخصص 20ساله ایشان برای رضایت مندی شما به آنچه لیاقت و ایده آلتان است بهره گرفته ایم. از مهمترین ویژگی های این مجموعه که باعث متمایز شدن آن نسبت به سایر مراکز درمانی دیگر شده است استفاده از لیزر و تکنیک درمانی​ خاص​ جراح​ متخصص دکتر علیرضا زارعی ​ در درمان بیماریهای هموروئید یا بواسیر،شقاق، فیستول، کیست مویی می باشد که باعث رضایت مندی بیماران شده است، از سایر فعالیتهای دکتر علیرضا زارعی   همکاری ایشان با سایر بیمارستان های دولتی و غیر دولتی و برخی از بیمارستانهای مناطق محروم جنوب کشور می توان اشاره کرد.

دلایل ابتلا به فیستول

آبسه ممکن است به علت وجود باکتری و یا گیر کردن مقداری مدفوع در غدد ایجاد شود. بنابراین خود فرد دراین مسئله هیچ نقشی ندارد. اما باید بدانید که این عفونت مکن است به وسیله عواملی چون یبوست، اسهال مزمن، کولیت و یا التهاب روده به وجود بیاید. هم چنین ممکن است یک عمل جراحی سبب به وجود آمدن فیستول شود. با وجود هرکدام از این عوامل ممکن است پارگی در ناحیه ی مقعد ایجاد شود و زمینه ابتلا به فیستول مقعد ایجاد گردد.

نشانه ها و علائم فیستول مقعد

اولین نشانه ای که می تواند بیانگر فیستول باشد وجود شکاف در ناحیه ی مقعد است. با مبتلا شدن به شکاف مقعد در حین حرکات روده فرد احساس پریشانی و درد می کند. و پس از دفع مدفوع ممکن است خون مشاهده شود. به طوری کلی نشانه هایی که می توان از آن به ابتلا به فیستول پی برد عبارتند از:
  • ترشح همراه با چرک از یک یا دو سوراخ در اطراف مقعد
  • وجود برجستگی در اطراف مقعد
  • احساس درد پس از دفع مدفوع
  • سوزش و خارش در اطراف مقعد
  • تغییر رنگ پوست و التهاب اطراف ناحیه مقعد

No comments:

Post a Comment